subota, 29. svibnja 2010.

The list continues...

Novi homofobi, cak su se sami javili na facebook grupi, pa zasluze da ostavimo i njihove citate:


Ivan Inho Kraljević:
''jebem ti mater u usta ako si toliki frajer stavi svoje ime....alexe bornaaaaaaaaaaa......i zas mene nema medu ovim slikama...a??????????????????????''

Marko Štarkelj: ''Prijavljujem se ponosno i časno! Kad muškarac liježe sa muškarcem kao sa ženom, počinio je gnjusno dijelo, neka se smaknu i krv njihova neka se prolije na njih!"

Filip Predor: "Mrš smeća pederska, nađite si neko selo i tam si pušite i ližite se. jadna vam obitelj. fuj!"

Marko Ri: " 1.ne bojim se pedera
2.boli mene kurac sta ces ti mene prijavit , ali vi pederi i ostala govna u HR nećete prava imati dok smo mi živi!!!
3.objaviljivati moju sliku javno sta se tice facebooka, sta ste mislili da ce te postici s tim??? prikazati HR još jednog građana koji vas ne želi podržati u vašem bolesnom i jadnom ži...votu!!! i tako ce biti za uvijek!! "
Šegrt Kumar Šlapić (Kristijan Barišić)

"Evo, da se sam pohvalim svojom homofobijom... Izvolite i drkajte, pederčine šugave. Da mi za vas napravimo ovakvu grupu, već bismo svi bili na razgovoru u stanici. Mater vam jebem, nabijem i vas i tzv. "demokraciju". Neka prokletstvo svih Bogova padne na vas, gadite mi se. 88!" + "Ma jebo im isus mater :D hahahha jedva čekam gay pride ove godine, uvijek bude zanimljivije nego u cirkusu :D "
.. to be continued...

Nema komentara:

Objavi komentar